Mediálnímu manažerovi Janu Vobeckém (foto), někdejšímu řediteli a spolumajiteli online mediazastupitelství AdActive (nyní Vltava Labe Media), před několik týdny vypršela konkurenční doložka. Vobecký se tak po více než dvouleté pauze může oficiálně vrátit do reklamního/mediálního byznysu.
Podle informací Borovan.cz Vobecký nyní získává podíl ve full-servisové marketingové agentuře DigitalAd. Tu doposud 100procentně vlastnil Petr Mácha (rovněž ex-AdActive). Vobecký byl měl ze začátku ve firmě získat 32 procent. Převezme péči o yield management a zaměří se na strategii a rozvoj internetových aktivit DigitalAd. Stává se také, vedle Máchy, druhým jednatelem firmy.
DigitalAd má za sebou více než dvouleté působení na trhu. Původně internetová agentura nabízí klientům kompletní služby pokrývající celý mediální prostor (mediazastupitelství, mediální i reklamní agentura). Vedle yield managementu a dalších online aktivit se DigitalAd zaměřuje i na veškerý offline, klientům nabízí nákup reklamního prostoru v OOH, HbbTV, televizi, printu nebo v rádiích. To vše ještě doplňuje nabídka content marketingu a kreativy. Mezi hlavní klienty agentury patří společnosti OKI, Albatros Media, Internet CZ nebo Scio.