Majitelé nejsilnějšího hráče na trhu outdoorové reklamy, skupiny BigBoard Praha, od začátku roku 2012 uskutečnili jednu z největších akvizičních vln v českých médiích a stále jsou při chuti. Slovenská JOJ Media House a její majitel Richard Flimel (foto, 80 procent v BigBoardu) a podnikatel Richard Fuxa (20 procent) do akvizic firem na trhu venkovní reklamy vložili více než miliardu korun.
V letošním roce si chtějí na akviziční příležitosti vyčlenit až 160 milionů korun.
Nejvyšší částku spolkl nákup původní společnosti BigBoard Praha (později byla sfúzována s Joj Media House CZ a přejmenována na původní název) v březnu 2012, kde se kupní cena vyhoupla na 868 milionů korun. Ještě předtím firma v lednu 2012 koupila společnost News Outdoor Czech Republic (později Czech Outdoor). V této souvislosti si od od J&T Banky vzala úvěr ve výši 500 milionů korun. Další stovky milionů podle všeho stálo pohlcení společnosti outdoor akzent v lednu letošního roku.
Loňské nákupy byly financovány prostřednictvím úvěrů od J&T Banky (360 milionů), RMS Mezzanine (120 milionů) a z půjčky od Richarda Fuxy (120 milionů). V prosinci 2012 pak skupina vydala podřízené dluhopisy v objemu 660 milionů korun, z jejichž výtěžku byly uhrazeny některé dřívější úvěry.