Promotérská, marketingová a vydavatelská firma BrainZone, která zastupuje kapely a umělce jako Chinaski, Lucie, Nebe, David Koller, Verona nebo Anna K, nově zacílí i na zahraniční trhy.
Nově založená divize BrainZone International se zaměří na vývoz české hudby do zahraničí. Spolupracujícím kapelám hodlá za hranicemi zajišťovat koncertování, promotion nebo spolupráci se strategickými partnery. Šéfem nové divize je Jochen Schuster. Jednou z prvních aktivit BrainZone International je zprostředkování předskakování finským The Rasmus pro kapelu Eddie Stoilow (foto). Finové, kteří doposud prodali na 5 milionů nosičů, se na podzim 2019 vydávají na evropskou část turné k 15. výročí vydání alba Dead Letters. Eddie Stoilow s The Rasmus odehrají téměř dvě desítky koncertů po celé Evropě.
"Vzhledem k tomu, že zpíváme anglicky, vždycky jsme měli snahy koncertovat a vydávat v zahraničí. Po předskakování kapelám jako Simply Red, Kosheen nebo One Republic máme za sebou i premiérování našich singlů na prestižních amerických a britských hudebních serverech, národní kolo Eurovision Song Contest 2018 nebo skládání nových tracků a nahrávání v Londýně v Tileyard Studios v produkci s dvojicí producentů SONDR. Společné turné s The Rasmus je dalším logickým krokem," uvádějí zpěvák Jan Žampa a klávesista a kapelník David Šmídt.
Za BrainZone stojí slovenský podnikatel Alexander Čerevka st. (vlastní 50 procent), který má vazby na silnou skupinu Technopol. Ta podniká v telekomunikacích, v obchodu se zbraněmi nebo v realitách a pohostinství. Čtvrtinu BrainZone drží CEO David Tkáč a zbylých 25 procent ovládá A&R manažer Ladislav Vajdička. BrainZone Group rovněž tvoří další společnosti jako BrainZone Promotion (mediální servis, press, TV, online a radio promotion), BrainZone Services (marketingová a bookingová divize), ticketingová firma Ticketlive PRO nebo Festival Přehrady.