Český rozhlas (na fotografii šéf Nových médií Jiří Malina) opět pozlobí komerční stanice na rádiovém trhu. Od počátku prosince spustí další web - Mujrozhlas.cz. Zde soustředí všechny audioslužby - živé vysílání včetně timeshiftu (4 celoplošné stanice, 6 speciálních a 15 regionálních), on demand záznamy odvysílaných pořadů (již nyní je v archivu přes 600 tisíc audio záznamů) a nové formáty (podcasty). Dá se očekávat, že ČRo pak přestane podcasty distribuovat přes třetí strany.
Mujrozhlas.cz tak doplní dva existující webové pilíře ČRo - Rozhlas.cz a zpravodajský web iRozhlas.cz. A právě poslední jmenovaný portál je trnem v oku komerčním rádiím. Ty veřejnoprávnímu rozhlasu vyčítají, že je toto mimo hlavní činnost ČRo a že za peníze poplatníků vytváří konkurenci na webu.