Stejně jako televize Nova, tak i TV Prima (majitel Ivan Zach) zdraží od ledna 2020 ceníkové ceny reklamního prostoru o jednotky procent.
Inzerce na kanálech, zastupovaných primáckým mediazastupitelstvím Media Club (kromě primáckých kanálů rovněž TV Barrandov, Óčko atd.), v příštím roce zdraží v průměru o 10 procent. Je to stejný nárůst jako v letošním roce a opět o něco nižší, než průměrné zdražení reklamy na konkurenční Nově.
Ceníkové ceny referenčního CPP (spot 30 sekund, prime time a období s indexem 1) se v závislosti na objemu inzerce se od příštího roku zvýší mezi 2 až 7 procenty. Kupříkladu v pásmu 20 až 29,999 milionu korun činí nárůst téměř 4 procenta na 24400 korun za CPP. Cena sponzoringu Media Clubu v roce 2020 vzroste o 5 procent.
Primácké mediazastupitelství (na fotce ředitel Ladislav Dianiška) zachovává cílení na diváckou skupinu 15 až 69 let. Klienti si mohou vybrat z nabídky tří bundle: Total 15 až 69, Exclusive 15 až 69 a Dětský 4 až 14. Nově je zaveden Super break - časově omezený brak po TOP Staru o délce 1 minuty (maximálně 2 klienti).
Media Club od ledna upravuje poměr zastupovaných stanic v reklamním bundlu Exclusive - nově v poměru Prima 43 procent, Prima Cool 13 procent, Prima Love 7 procent, Prima Zoom 6 procent, Prima Max 8,5 procenta, Prima Krimi 6,5 procenta, Barrandov Group 3 procenta a ostatní stanice 13 procent. Dětský bundle zůstává beze změny, tedy ze 7 procent dětské ranní pásmo Primáček, Prima Cool 35 procent, Prima Comedy Central 19 procent, Nickelodeon 22 procent a dětské kanály ze skupiny Atmedia 17 procent. Úpravy nastaly i v balíčku Total:Prima 35 procent, Prima Cool 9,5 procenta, Prima Love 5 procent, Prima Zoom 4,5 procenta, Prima Max 8 procent, Prima Krimi 6 procent, Barrandov Group 20 procent a ostatní stanice 12 procent.