Digitální marketingová agentura Business Factory ((BF), kterou ovládá podnikatel Karel Tlusťák, pokračuje v skokovém navyšování výkonu z posledních let.
Tržby firmy v České republice v roce 2018 dosáhly 250 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 57 milionů korun více. Tržby BF v roce 2016 činily 101 milionů. Podle Tlusťáka je navíc v čísle loňských tržeb zahrnuto méně přefakturací, než v předchozích letech. Hlavním příjmem firmy jsou fee od klientů za odbavené reklamní kampaně na Facebooku a platformách Google. Spend klientů za rok 2019 je 750 milionů korun (vývoj adspendu klientů sesterské firmy ROI Hunter viz graf dole).
BF, který má status Facebook marketing partner a Google premier partner, provozuje kromě dvou kanceláří v Česku (Praha, Brno) další pobočky v Bratislavě, Varšavě (od podzimu 2016) a v Dubaji (od podzimu 2017). Celkem zaměstnává přes 100 lidí, z toho 50 na českém trhu. Od listopadu 2018 má firma kreativní oddělení pro český a slovenský trh, od počátku letošní roku pak tým pro globální klienty. V létě 2019 na pozici Group CEO nastoupil Jan Pátek (foto).
Portfolio aktivních klientů BF zahrnuje přes 100 firem. K hlavním klientům Business Factory v Česku patří Rowenta, Bauhaus, Heureka, Author, CETIN, Mall.TV, Equa bank nebo Peugeot.