Velká komunikační skupina Publicis Groupe (na fotce šéf Tomáš Varga) si udržela důležitého klienta - Československou obchodní banku a propojené firmy Hypoteční banka, Českomoravská stavební spořitelna, Poštovní spořitelna a ČSOB Pojišťovna. Publicis tak pro ČSOB a spol. bude zajišťovat služby v oblasti mediální strategie a nákupu médií. Příslušné výběrové řízení bylo vyhlášeno letos na jaře.
Nákup a plánování médií pro skupinu ČSOB dosud v rámci Publicis Groupe obstarávaly agentury Razor (offline média; od roku 2015) a Red Media (online; od roku 2015; původně součást Kindred Group). V nadcházejícím období zajistí všechny mediální disciplíny nově zformovaný klientský tým složený ze specialistů obou agentur. V jeho čele je Josef Prorok z Red Media.
"Už do tendru jsme šli jako jeden tým vytvořený z expertů na média, technologie i kreativu napříč celou Publicis Groupe. Díky tomu jsme klientovi dokázali nabídnout komplexní přístup k mediálnímu strategii s přesahem do byznysové roviny," uvedl Varga.