Po peer2peer půjčovací platformě Zonky druhý velký výpad Home Credit (Petr Kellner, Jiří Šmejc) do nových online služeb. V letošním roce Kellnerovci startují ostrý provoz internetové služby Rixo.cz, který má ambici měnit pojišťovací trh v Česku.
Internetová služba (ovšem pod jiným brandem) funguje od srpna 2018 v pilotním režimu, během kterého nasbírala cca 10 tisíc registrovaných uživatelů. Počáteční investice činila okolo 100 milionů korun. V následujících měsících (zejména od 2Q) se rozjede rozsáhlá promo kampaň, kromě jiného v televizi, v outdooru nebo na sociálních sítích. Cílem je přidat dalších 35 tisíc uživatelů do konce roku 2020. Do tří let pak Rixo chce mít cca 5 procent tuzemského pojišťovacího trhu. Po dvou letech by měla být ve hře i expanze do zahraničí.
Rixo, cílící na retail, klientům nabízí online a bezplatně zkontrolování pojistných smluv (povinné ručení, havarijní ručení, pojištění domácnosti, bytu, odpovědnosti atd.) a případně nabídne vylepšení. To vše zdarma, byznys model služby je postaven na provizích od pojišťoven. "Zjistili jsme, že až 70 procent lidí má pojištění špatně nastavené. Pak se stává, že pojišťovna škodu neproplatí. Právě kvůli tomu, že smlouva třeba není aktuální nebo nekryje všechno, co je třeba," podotkl ředitel Rixo.cz Aleš Žárský (na fotce vlevo).