Start-up pro sdílenou logistiku Liftago má za sebou růstový rok. Objem služeb, objednaných přes platformu, v roce 2019 podle tvrzení firmy narostl o 100 milionů na 400 milionů korun (jedná se o gross merchandise volume, tedy jízdné, které generují jízdy objednané přes Liftago). To by mohlo znamenat, že tržby firmy za loňský rok by se měly pohybovat někde okolo 100 milionů korun (v roce 2018 - 72 milionů). Do databáze společnosti se během minulého roku registrovalo přes 200 tisíc nových zákazníků. Posun v číslech zaznamenalo Liftago i v rámci přepravy firemní klientely, kde platformu aktuálně využívá více než 1500 firem. Počet jízd loni narostl o 40 procent.
Liftago působí v řadě velkých měst České republiky (Praha, České Budějovice, Liberec, Olomouc, Ostrava atd.) plus v Bratislavě. V start-upu drží podnikatel Martin Hausenblas 33 procent a Livesport Invest téměř 32 procent.