Komunikační a reklamní skupina Ogilvy Czech (na fotce CEO Ondřej Obluk) se již začíná připravovat na výzvy, které nastávají a nastanou během a po odeznění epidemie koronaviru. V reakci na aktuální situaci vytvořila nový expertní tým Ogilvy Recovery Task Force (ORTF), který se zaměří na poradenství větším a velkým firmám a značkám. "Cílem je pomoci v nelehkém období krize a připravit je na transformaci, kterou svět projde po zažehnání akutní fáze krize."
ORTF dává dohromady experty se zaměřením na brand, performance, leadership a social. Členem týmu jsou Jakub Hodboď (šéf strategie Ogilvy), Dita Stejskalová (spolumajitelka Ogilvy PR), Petr Struna (ředitel Ogilvy Performance Marketing), Barbora Šumanská (account director Ogilvy) a Jiří Jón (senior strategic planner). "Inspirovali jsme se čínským označením pro krizi: "Wei Ji" totiž označuje krizi, ale zároveň i příležitost," uvedl Obluk.