Dalším z "vítězů" koronavirové krize se stala logistická služba DoDo, která se kromě jiného zabývá rozvozem potravin a vozí nákupy pro Košík, Rohlik.cz i Tesco. V březnu DoDo lidem dovezl o polovinu nákupů více. Rozvoz potravin má na starosti specializované divize DoDo Fresh. Ta letos v březnu - po necelém půlroku od založení - zaznamenala zhruba 50 procentní nárůst objednávek, přičemž na rozvoz potravin pro největší online supermarkety bylo během března vyčleněno o zhruba 50 vozů a 200 kurýrů více než o měsíc dříve.
Logistický startup DoDo, spadající do portfolia investiční skupiny V-Sharp Michala Menšíka (foto), v roce 2019 podle vlastního vyjádření utržil 250 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 300 procent. Loňský rok zároveň poprvé v historii firmy skončil v černých provozních číslech. Celkem firma odbavila 1,2 milionu objednávek, tedy o 750 tisíc více než v roce 2018. Pro DoDo dnes pracuje zhruba 800 lidí a jeho vozový park aktuálně čítá přes 350 automobilů.