Digitální agentura Adexpres.com (skupina Dentsu Aegis Network) posiluje obchodní tým o dvě nové seniorní pozice. Rozvoj nových produktů a konzultačních služeb na pozici business development director bude nově řídit Michal Majnuš, dosavadní marketingový ředitel celé skupiny Dentsu. Barbora Kolečářová (foto) povýšila do pozice head of trading, ve které zastřeší obchod a vztahy s médii.
Kolečářová strávila celou dosavadní kariéru v Dentsu. Během šesti let se postupně vypracovala z account manažera na group team leadera agentury iProspect. Tuto pozici zastávala také po spojení s Adexpresem v roce 2016. Na nové pozici bude úzce spolupracovat s investičním ředitelem Dentsu Aegis Martin Mlýnkem, který má nákup médií na starosti v celé skupině.
Majnuš v Dentsu Aegis od roku 2018 řídil marketing a komunikaci. V Adexpresu bude Majnuš spolupracovat s datovým týmem pod vedením Petra Jahna. Kromě nových produktů a konzultací se bude věnovat také marketingu agentury. Pozice marketingového ředitele ve skupině Dentsu Aegis zůstane neobsazena.