Velká e-commerce skupina Mall Group, která zahrnuje e-shopy Mall, Vivantis, Czc.cz nebo Košík.cz, online televizi Mall.TV nebo platební služby MallPay, ne a ne udělat radost majitelům, Petrovi Kellnerovi a Danielovi Křetínskému. Podle údajů PPF Mall Group (na fotce předseda představenstva Jakub Havrlant) v roce 2019 prodělala 66 milionů eur (v přepočtu průměrným kurzem to je 1,7 miliardy koruny). O rok dřív minus činil 68 milionů eur (1,743 miliardy), navíc v této cifře je zahrnut i zisková Heureka Group, která předloni ještě byla součást MG. Tržby Mall Group v loňském roce stouply z 660 milionů na 708 milionů eur (18,2 miliardy korun).
Podle Havrlanta se do zisku v online byznysu musí "prorůst", nikoliv prošetřit, tady to ale opravdu vypadá na běh na dlouhou trať. I navzdory koronavirovému boomu. Navíc je otázka, zda dosavadní obří prodělky, které konkrétně v PPF dělají neklidné spaní a které si neustále žádají přísun velkého objemu peněz od majitelů, mohou nějaké hypotetické budoucí zisky dostatečně vyvážit. Jedna z mála smysluplných cest se spíše jeví exit.