Konzultační společnost Acomware (mediální skupina Mafra/Agrofert), která se specializuje na digitální marketing a e-commerce, opět znatelně navýšila tržby. V oblasti čistého zisku došlo k mírnému poklesu. Společnost pod vedením CEO Davida Vurmy (foto) v roce 2019 utržila přes 252 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 50 milionů. Net profit klesl z 9,7 milionu na 8,7 milionu korun.
Letošní složitá situace na trhu okolo koronaviru se Acomware podle vlastního tvrzení významněji nedotkla. "Jako zřejmě každá agentura jsme dopady koronaviru pocítili a museli jsme se krátkodobě trochu uskromnit," podotkl Vurma. Acomware nově vyvíjí vlastní produkty zaměřené na e-commerce. Jedním z příkladu je vlastní zbožový srovnávač, který aktuálně připravuje. Již na jaře firma spustila Comparison Shopping Services program, který klientům šetří 20 procent z ceny Google Shopping kampaní. Na podzim firma chystá expanzi do zahraničí.
Společnost, která zaměstnává na tři desítky lidí, se zaměřuje na e-commerce poradenství, e-mailingový marketing, nákup a prodej digitálních médií, výkonnostní marketing plus pořádání e-commerce eventů jako Eshopista. Mezi jeho zákazníky patří vedle klasických e-shopů také významné retailové a výrobní firmy. Acomware pracuje například pro společnosti Air Bank, Astratex, Office Depot, Sconto, Sportisimo nebo Tescoma.