Miliardářovi Zdeňkovi Bakalovi (na fotce vpravo) se stále nedaří nastavit své podnikání s luxusními produkty do smysluplného módu. Společnost Luxury Brand Management (LBM), která provozuje síť "luxusních" butiků a multibrandových obchodů, v roce 2019 skončila ve ztrátě téměř 68 milionů (odpisy 16 milionů). O rok dříve LBM prodělala 94 milionů korun. Kumulativní ztráta za posledních šest let dosáhla 775 milionů (!) korun.
Tržby LBM v roce 2019 dosáhly 600 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 81 milionů více. Firma v Praze v daném období provozovala butiky se značkami Audemars Piguet (prodáno v lednu 2020), Breitling, Bottega Veneta, Diesel a multibrandové obchody se značkami Balenciaga, Saint Laurent, Chloe nebo Givenchy. Celkem v roce 2019 provozovala 11 obchodů s luxusním zbožím.
Další ránu Bakalův "luxusní" byznys dostal letos na jaře kvůli pandemii čínského koronaviru, kdy došlo k rapidnímu, takřka 100procentnímu poklesu turismu v Praze a k omezení útrat za luxus.