Mediální skupina Daniela Křetínského Czech Media Investments, která zahrnuje weby a printové tituly Czech News Center (CNC), rádia Active Radio nebo internetovou televizi Mall.TV, v prodeji reklamního prostoru začíná inzerentům silně tlačit crossmediální kampaně. Ten propojuje všechny výše uvedené mediatypy plus eventy a e-shopy skupiny Mall Group, kterou Křetínský a spol. vlastní ze 40 procent.
V souvislosti se změnami prodeje reklamy bude CNC posilovat datový tým, který se začal budovat od jara 2020, kdy do vedení firmy přišel Co-CEO Juraj Felix (foto). Datový tým, který spadá pod Felixe, nabízí obsahovou analytiku, klientské case studies. V současné době čítá cca 12 lidí, v příštím roce by jejich počet měl překročit dvě desítky. CNC se zaměří na budování vlastního měření crossmediálního zásahu. Podle Lucie Zadák Pěnkavové z CNC od 1. ledna 2022 nebude možné pro měření využívat third party data. Z tohoto důvodu mediální dům přechází na data management platformu Permutive, která využívá first party dat.