Pražská pobočka mediální agentury Mindshare (skupina WPP) pokračuje v personálních změnách: Lucie Kulhavá (foto) se stává managing partnerem a do role digital media director se posouvá Petr Tichý. Již v polovině září se šéfem české Mindshare stal Ondřej Bartůněk.
Kulhavá v Mindshare působí od roku 2013 a doposud v roli business planning director vedla výzkumné oddělení. Nyní bude navíc zodpovědná za strategický rozvoj agentury. Tichý v agentuře pracuje od září 2012 a naposledy vedl z pozice head of digital oddělení digital strategy a social content. Nyní převezme po Bartůňkovi řízení digitálního oddělení.
"Měníme mírně svoji strukturu, abychom dokázali lépe adresovat potřeby klienta. Lze očekávat další
kroky vedoucí k prohloubení spolupráce s GroupM a dalšími agenturami v rámci WPP s tím, jak
směřujeme k plánované kolokaci všech WPP agentur koncem příštího roku," uvedl Bartůněk.