Mediazastupitelství Media Club (MC), které ovládá majitel TV Prima Ivan Zach, zdraží podobně jako konkurenční Nova. Cena reklamního prostoru zastoupených médií MC se od ledna 2021 zvedne v průměru o 5 procent.
Hlavní pilíře obchodní politiky MC pro příští rok zůstanou z velké části nezměněny. Cílovou obchodní skupinou Media Clubu nadále zůstává 15 až 69 let, ve které mělo zastupitelství v září celodenní share 37,87 procenta. Beze změny pro příští rok zůstává rozdělení dne na prime time (17.30–23.30) a off prime time (23.30–17.30). Časová období jsou rozdělena na high season (duben, květen, říjen a listopad), medium season (březen, červen, září a 1.–24. prosince 2021) a low season (leden, únor, červenec, srpen a 25.–31. prosince 2021).
Od ledna 2021 Media Club upravuje poměr zastupovaných stanic v reklamním prodeji v Bundlu Exclusive i Total podle aktuální sledovanosti TV stanic. Bundle Exclusive 2021: Prima 42 procent, Prima Cool 11,5 procenta, Prima Love 5,5 procenta, Prima Zoom 5,5 procenta, Prima Max 9,5 procenta, Prima Krimi 8,5 procenta, CNN Prima News 1,5 procenta, skupina TV Barrandov 2,5 procenta, ostatní stanice 13,5 procenta. Total: Prima 35 procent, Prima Cool 10 procent, Prima Love 4,5 procenta, Prima Zoom 5 procent, Prima Max 8,5 procenta, Prima Krimi 8 procent, CNN Prima News 1 procento, Barrandov Group 15 procent a ostatní stanice 13 procent.
Novinkou v rámci skupiny Ostatní TV je zavedení digitálních eGRPs v cílové skupině 15 - 54 let, které jsou generovány prostřednictvím odvysílaných videospotů na zastupovaných webech. Media Club si vyhrazuje možnost dodat až 3 procenta plnění jejich prostřednictvím. "Věříme, že do budoucna se eGRPs stane součástí nabídky i konkurenčních mediálních zastupitelství," uvedl obchodní ředitel MC Ladislav Dianiška (foto).
Media Club kromě sedmi TV stanic Prima Group zastupuje i prodej reklamy v online projektech, tištěných časopisech, dále eventech pro veřejnost a v oblasti esportu ve spojení se společností PLAYzone. Nabídku produktů v oblasti rádií doplňují od února 2020 stanice Active Radio (Daniel Křetínský) - Evropa 2, Radio Bonton, Frekvence 1 a Dance radio. Media Club i nadále zastupuje hudební stanice skupiny Óčko, kanály skupiny Barrandov, komediální stanici Prima Comedy Central, dětský kanál Nickeloden a Nick Jr. a kanály zastupované společností Atmedia Czech.