Na českém trhu startuje nová značka logistického operátora WeDo, která bude podle všeho konkurovat zejména Zásilkovně. Projekt je postaven na základech logistických firem In Time a Uloženka. Ty společně koupili investoři Petr Kellner, Daniel Křetínský a spol. a Rockaway Capital (Borovan.cz informoval jako první na trhu). Všichni tři investoři mají na logistickém a přepravním trhu ještě jedno tajné želízko v ohni (více odkaz pod textem).
WeDo se chce zaměřit na na koncové zákazníky, kteří objednávají zpravidla v e-shopech. "Trend na trhu služeb logistických operátorů v posledních letech jasně směřuje k zaměření na příjemce zásilky," popisuje přístup WeDo CEO Daniel Mareš (foto). WeDo doručuje domů, do výdejen a začátkem roku plánuje i doručování do výdejních samobslužných boxů.
"Letos se soustředíme na start nové značky a související přeměnu. Pro další rok chystáme kroky, které postupně povedou k plnění naší dlouhodobé vize," doplnil Mareš, který má více než 20leté zkušenosti z logistiky, například z DHL Express, DPD Group nebo právě ze Zásilkovny/Packety.