Generálním partnerem obřího turné skupiny Lucie, které proběhne v příštím roce, se stala Komerční banka. Hydraulické pódium bude stavět společnost Bosch Rexroth.
Další partneři/sponzoři jsou podle organizátorů v jednání.
Zastřešujícím promotérem akce je česká pobočka Live Nation. Jednotlivé koncerty v pěti městech v Česku a na Slovensku budou organizovat místní organizátoři - například promotérem pražského koncertu je Bestsport Arena. Náklady na pět velkých koncertů - Košice (26. května 2014), Bratislava (29. května), Ostrava (1. června), Brno (4. června) a Praha (10. června) - šéf Live Nation Robert Porkert odhadl na 50 až 70 milionů korun.
Část budou hradit sponzoři, část nákladů by mělo pokrýt vstupné. Předprodej na turné začíná již letos, ve středu 29. května. Celková kapacita turné by se měla pohybovat něco přes 50 tisíc lístků. Cenové rozpětí lístků se pohybuje od 490 do 1290 korun.
Ještě před koncerty rozjede tým Lucie a obchodní partneři řadu promo aktivit, které by měly potenciální diváky patřičně "nažhavit". Od 1. června bude na iTunes k dostání kompletní digitální katalog Lucie, následovat budou další internetové platformy jako Bontonline. Gramofirma Universal Music na podzim chystá k vydání speciální edice desek Lucie.
V Hudebním divadle v Karlíně bude mít pak 31. října premiéru muzikál Lucie, větší než malé množství lásky. Televizní promo má na starosti Česká televize, která bude zajišťovat záznam koncertů a uvede dokument o kapele.