Komunikační podnikatel Tomáš Kopečný (foto) se stává 100procentním majitelem reklamní agentury Scholz & Friends. Kopečný doposud vlastnil 75 procent, nyní zbylých 25 procent odkoupil od berlínské matky Scholz & Friends Group. Vedení agentury i její týmové složení zůstávají beze změny. "Pro naše klienty ani partnery se tímto krokem nic nemění. S&F Praha se již dříve těšila značné autonomii v rámci skupiny Scholz & Friends a tento krok nám umožní ještě větší volnost v rozhodování a větší flexibilitu při práci pro naše klienty," komentoval Kopečný.
Česko-německou pobočku Scholz & Friends v Praze založil Kopečný společně s Kamilou Tehranian v roce 2009. Reklamní agentura v roce 2019 utržila přes 56 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 5 milionů. Čistý zisk klesl z 580 tisíc na 220 tisíc korun.