Zatímco na Rohlik.cz se snáší zlatý déšť investorských miliard (viz odkaz pod textem), hned vedle roste ambiciózní konkurence. Od pondělí 8. března na e-commerce trh vstupuje nový e-shop s potravinami Tomato.cz. Podle zástupců firmy chce zavedeným online supermarketům chce konkurovat zejména "nižšími cenami běžného sortimentu a také rozšířenou nabídkou specializovaného sortimentu, jako jsou originální asijské suroviny a světové cukrovinky".
V první fázi bude Tomato.cz prostřednictvím služby DoDo rozvážet sortiment trvanlivých potravin a drogerie po území Prahy, v následujících měsících pak plánuje další rozšíření rozšíření sortimentu i pole působnosti.
"V současné době je pro mnoho lidí možnost online nákupu velmi vítaným a mnohdy jediným způsobem, jak si obstarat potřebné zboží. Řadu z nich ale odrazuje cena, která je často vyšší než při běžném nákupu v supermarketu. Na Tomato.cz nakoupí veškeré trvanlivé potraviny a běžnou domácí drogerii za stejné nebo lepší ceny než v běžných supermarketech," uvedl v jasné narážce na Rohlik Viktor Mai (foto), CEO Tomato.cz. Provozovatelem Tomato.cz je firma Tomato, kterou vlastní podnikatel Thuy Dung Le.