Český e-shop Trenyrkarna.cz, nabízející pánské a dámské spodní prádlo, hlásí povedený rok 2020. Provozní firma DaniDarx dle vlastních údajů v tržbách překročila hranici 100 milionů korun. O rok dříve to bylo 75 milionů. V e-shopu a v kamenných prodejnách se prodalo přes 400 tisíc kusů spodního prádla. České značky se na prodejích podílely 50 procenty.
"Těší nás, že i přes komplikovaný rok 2020, kdy jsme museli uzavřít některé kamenné prodejny úplně a některé zůstaly během roku uzavřené z důvodu vládních nařízení po většinu času, jsme dokázali růst. Prodeje táhla zejména česká značka spodního prádla Styx, která roste nejvíce. Díky ní se tak české značky podílely na prodejích již z poloviny," uvedl spolumajitel Trenýrkárny Ruslan Skopal (na fotce vpravo s Adamem Rožánkem, oba vlastní firmu napůl).
V letošním roce hodlá Trenyrkarna.cz pokořit metu 200 milionů korun a rozšířit se do 10 zemí (je již na Slovensku). "Se značkou Styx, ale i Trenýrkárnou letos chystáme expandovat. A to nejenom geograficky pokrytím nových trhů, ale také rozšířením našeho sortimentu směrem k funkčnímu prádlu či pyžamům," dodal Skopal.