Obří retailový řetězec Sportisimo (e-shop plus více než 100 kamenných prodejen) se sportovním vybavením, oblečením a obuví v předcovidových časech stále držel solidní ziskovost a výkon.
Čistý zisk za poslední fiskální rok (skončil v březnu 2020) přesáhl 251 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 224 milionů méně. Pokles byl dán kromě jiného vyššími náklady v oblasti materiály, energie, služby, osobní náklady. Tržby firmy dosáhly 8,58 miliardy korun. O rok dříve to bylo 8,64 miliardy.
Sportisimo nabízí produkty renomovaných značek jako Nike, Adidas, Vans, Umbro, Russell Athletic, Puma, Reebok, Atomic, Fischer, Salomon, Blizzard, Head, Rossignol, Burton, Salewa atd. V e-shopu si zákazníci mohou vybrat z více než 400 brandů. Retailový řetěze působí i za hranicemi, kupříkladu na Slovensku nebo v Polsku a v Rumunsku. Firmu z 80 procent ovládá spoluzakladatel Penty a miliardář Martin Kúšik, zbytek drží původní majitelé Thai Ngoc Nguyen a Son Do Hong.