Komunikační skupina Publicis Groupe od července posiluje vedení mediální divize. Tým nákupu nově zastřeší bývalý ředitel OMD Petr Nešpůrek (foto; pozice executive trading director) a do čela klientského servisu se v rámci firmy posouvá Tomáš Žlůva (executive business director). Ten se posouvá z dosavadní pozice business directora, z níž dosud vedl jeden z klientských týmů mediální divize. V rámci manažerské struktury budou oba reportovat Davidovi Krňákovi (chief media officer, Publicis Groupe).
Nešpůrek je zodpovědný za nákup mediálního prostoru, strategický rozvoj tradingu, propojování obchodních aktivit napříč mediatypy a inovace obchodních balíčků. Vedle týmů, které zajišťují nákup mediálního prostoru, povede od roku 2022 i týmy PPC a programatické reklamy. V mediálním byznysu se Nešpůrek pohybuje přes 20 let. Do Publicis Groupe přichází z digitální agentury Ydeal, předtím vedl mediální agenturu OMD, mediální zastupitelství Impression Media a téměř deset let také internetové oddělení agentury MEC (GroupM).
Žlůva zastřešuje všechny klientské týmy a na starost má rovněž strategický rozvoj klíčových klientů s důrazem na technologické inovace, datová řešení a kreativu/obsah. Před nástupem do Publicisu pracoval jako media manager skupiny ČSOB nebo řídil digitální aktivity vydavatelství Sanoma.