I na velké časopisecké vydavatelství Burda International CZ, které vydává skoro 40 periodických titulů (Elle, Marianne, Apetit, Elle Man, Svět ženy, Naše krásná zahrada atd.) v loňském roce negativně dopadl nástup pandemie čínského koronaviru a s ní spojená restriktivní vládní opatření. Velká mediální firma skončila v milionové čisté ztrátě.
Burda v roce 2020 utržila 454 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 58 milionů. Snížení čísel bylo dáno především poklesem tržeb z inzerce v printových titulech. V průběhu roku společnost ukončila vydávání 7 titulů, což vygenerovalo mimořádné náklady přes 12 milionů korun. Z celkové sumy tržeb připadlo na prodej inzerce 245 milionů (o rok dříve 299 milionů) a na prodej časopisů 195 milionů (197 milionů).
Vydavatelství loni skončilo v čisté ztrátě téměř 9 milionů, o rok dříve to byl zisk přes 21 milionů. EBITDA (zisk před odpisy, úroky, zdaněním a amortizací) v roce 2020 byla mírně záporná. V roce 2019 přesáhl 30 milionů korun.