Novým šéfem B2B segmentu Mall Group (PPF, Daniel Křetínský, Rockaway) se stal Jan Hollmann (foto). Přichází z Alzy, kde se se svým týmem čtyři roky staral o firemní byznys, který představoval největší rozvojový segment e-shopu. V Mallu bude mít na starost kompletní B2B segment napříč celou skupinou. Hollmann před Alza.cz pracoval v LG nebo Dell, kde strávil 9 let a staral se převážně o řízení prodejů, strategií a prodejních kampaní.
"Mým cílem je změnit způsob, jakým český firemní trh v současnosti funguje. Firmy stále nejsou zvyklé nakupovat online, to ale brzy bude nutností, bez které podniky zkrátka nezůstanou konkurenceschopné. Proto chceme celý systém firemních nákupů automatizovat a katalog s nabídkou Mall Group implementovat do CRM prostředí firemního zákazníka. To vnímám jako další nutný krok, který nám i našim zákazníkům pomůže držet tempo s dobou," tvrdí Hollmann.