Televizní/mediální skupina Prima Group (majitel Ivan Zach) se na konci října rozroste o další stanici. Půjde o jedenáctý kanál Prima Show, zaměřený na žánr reality show, beauty, make-over atd.
Cílovou skupinou nové stanice jsou ženy 15 až 45 let, vysílat bude 15 až 24 hodin denně. DVB-T2 signál bude šířen terestricky prostřednictvím digitálního multiplexu 22 společnosti Czech Digital Group. Grafickou výbavu pro kanál vytvořilo audiovizuální studio Department, které stojí i za grafikou většiny kanálů skupiny. Staničními hlasy se stanou herec Roman Hajlich a herečka Tereza Císařová.
Prima Show přinese mix akvizičních a originálních pořadů. Kromě jiného druhou sérii české show Like House 2 s Agátou Hanychovou v čele nové party bizzarních influencerů všeho druhu (viz foto). Dále představí premiérový denní formát Královny butiků, který je mixem napětí, soutěžení, nákupů, stylingu a módních tipů předního českého stylisty Filipa Vaňka. Nebudou chybět ani zahraniční show - Krásky a šprti, Ostrov pokušení, Výměna manželek USA nebo Slunce, sex a rodiče v patách.
"Volně dostupný televizní kanál dominantně zaměřený na reality show na českém trhu chyběl, a proto přicházíme s Prima Show. Nový kanál si klade za cíl oslovit mladé diváky, především ženy, ať už prostřednictvím původních nebo zahraničních show. Prima Show se stane novým domovem dvou českých reality show. Nová řada Like house 2 je logickým pokračováním mimořádně úspěšné jarní sezóny, která zbořila česká sociální média. Královny butiků pak sklízejí úspěch u divaček po celém světě, a jsou tím správným formátem na všední večery," uvedl ředitel Primy Marek Singer.
Podzimní programové schéma viz obrázek: