Parfémová a módní e-commerce skupina Vivantis (na fotce CEO Michal Špak), která působí i v zahraničí a zahrnuje Parfemy.cz, Vivantis.cz, Krasa.cz, Hodinky.cz, Prozdravi.cz, Vivantis.sk, Vivantis.ro, Prezdravie.sk nebo Sperky.cz, se stala dalším z vítězů pandemie čínského koronaviru.
Za poslední fiskální rok duben 2020 - březen 2021 Vivantis Group utržila 1,441 miliardy korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 298 milionů. Z celkového čísla tržeb na Česko připadlo 958 milionů (o rok dříve 840 milionů). Čistý zisk se zvedl ze ztráty 9 milionů na net profit 58 milionů korun. Odpisy byly na úrovni 16 milionů.
Za pozitivním vývojem hospodaření stála nejen příznivá situace během pandemie, ale i geografická expanze. Skupina loni vstoupila na italský trh. Firma od začátku fungování doposud dodala zákazníkům přes 8 milionů zásilek, což je o 1,1 milionu více než na konci fiskálního roku 2019/2020.
Módní a parfémové e-shopy Vivantis jsou součástí Mall Group (MG; Mall.cz, Czc.cz, Mall.TV, Košík.cz, MallPay atd.). MG ze 40 procent vlastní PPF, ze 40 procent Daniel Křetínský a spol. a z 20 procent Rockaway Capital.