Další reklamní deal pro režiséra, herce a hudebníka Vojtěcha Kotka (foto). Ten zrežíroval a ztvárnil hlavní postavu v reklamních spotech a dalších komunikačních prostředcích nové kampaně Nešikovný manžel pro síť obchodů pro kutily Bauhaus. Ve spotech vystoupí vedle Kotka v roli nepraktického manžela i Eliška Jansová (divadlo F. X. Šaldy) jako trpělivá manželka.
Na nové podobě komunikace spolupracovaly společnosti Knowworks a Stink Films. Autory kreativního návrhu jsou Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník z agentury Jinej Gang, kteří s Kotkem již v minulosti spolupracovali. Jarní část kampaně bude k vidění na televizních obrazovkách TV Nova, Prima a České televize od 14. února. Spolu s 30s spoty budou vysílány také 10s remindery a 10s sponzorské vzkazy. Kampaň doplní komunikace napříč dalšími mediatypy včetně on-line, rádia, printu nebo OOH.