Novým kreativním ředitelem komunikační a marketingové agentury Wunderman Thompson se stal Gregg Harper (foto). Harper jako šéf kreativy povede kreativní týmy a projekty stávajících klientů Ford, Microsoft, Shell, Dr.Max, JTI nebo Total Energie a "bude hybnou silou nových projektů". "Jedním z hlavních úkolů nového kreativního šéfa bude významně posílit náš tvůrčí potenciál. Vedle dovedností v oblasti dat, CRM, personalizace a automatizace marketingu hraje inspirace a kreativa klíčovou roli v naplňování komplexních potřeb našich klientů," uvedl Bronislav Kvasnička, CEO Wunderman Thompson.
"Pracoval jsem ve spoustě zemí od Kazachstánu, přes New York, Dubaj až po Amsterdam či Budapešť. V Praze se těším na práci napříč klientskými týmy. První výzvou, které se ve své nové roli aktivně účastním, je výběrové řízení pro Snapchat," komentoval Harper. Ten dříve vedl kreativní aktivity v agenturách Ogilvy (Dubaj), WPP (Budapešť), či Havas Worldwide a CCCP (Amsterdam).
Další změna v managementu Wundermanů: novou pozici chief technology officer od ledna zastává Jiří Malý. Ten přichází z vrcholových manažerských pozic ve společnostech Alza.cz, ČEZ a Ogilvy. Do týmu Jiřího Malého současně nastupuje také nový marketing technology director Martin Liška. Ve Wunderman Thompson působil již dříve, následně pracoval pro Shell a Microsoft.