Novým ředitelem produktu a marketingu v rádiovém mediazastupitelství Media Marketing Services (MMS; skupina Media Bohemia) se stal Petr Uchytil (na fotce vlevo). V novém působení bude mít na starosti rozvoj marketingové strategie všech rádií z portfolia Media Bohemia, zejména budování značky Rádio Blaník. MMS v současné době obchodně zastupuje 52 regionálních a lokálních rozhlasových stanic sdružených v síti MMS Radio Network.
"Rádia, která jsou v portfoliu Media Marketing Services, ať už jde o Rádio Blaník, všechna Hitrádia, Fajn Radio nebo Rock Radio, jsou dobře vyprofilovaná, co do cílové skupiny posluchačů. Díky tomu také nabízí svým partnerům a zadavatelům efektivní nástroj pro oslovení posluchačů. Nicméně u našich značek vidíme ještě další příležitosti pro rozvoj v podobě synergických efektů a vytěžení posluchačského potenciálu, který nám přináší nedávná expanze a akvizice v řadě regionů Česka," uvedl Uchytil.
Uchytil se v marketingu, komunikaci a obchodu rádiových produktů pohybuje více než 15 let. Naposledy zastával pozici ředitele strategického obsahu v mediální skupině Active Group (rádia Evropa 2, Frekvence 1 a další; majitel Daniel Křetínský).