Jedni z nejdůležitějších tuzemských hráčů na outdoorovém trhu, Richard Flimel (foto) a Richard Fuxa, si mohou na konta připsat miliony korun.
Největší billboardová a outdoorová skupina BigBoard Praha, ve které Flimel drží 80 procent a Fuxa 20 procent, skončila za rok 2012 v čistém konsolidovaném zisku skoro 36 milionů korun. Konsolidované tržby dosáhly 650 milionů korun, z toho na pronájem billboardů připadlo 612 milionů (čísla za březen až prosinec 2012). Přepočtená EBITDA na celý rok činila 225 milionů korun. Samotná firma BigBoard Praha loni skončila v minusu 61 milionů.
Srovnání za rok 2011 není možné vzhledem k akvizici společnosti News Outdoor Czech Republic (nyní Czech Outdoor) v loňském roce. BigBoard na nákupy konkurence (v lednu 2013 koupila outdoor akzent) použil stovky milionů korun, které získal ze dvou emisí dluhopisů. Celkem díky emisím nashromáždil do konce roku 2012 přes 1,2 miliardy korun. Vnitřní dluh BigBoard Praha dosáhl na konci roku 460 milionů korun.