Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rádiové mediazastupitelví Media Marketing Services zvedlo čistý zisk na 24 milionů

Jedno z největších rádiových mediazastupitelství v Česku, Media Marketing Services (MMS), které spadá do skupiny Media Bohemia, v loňském roce navýšilo klíčové byznysové ukazatele v řádu jednotek a desítek procent.

Tržby MMS v roce 2021 dosáhly 347 milionů korun (z toho na reklamní vysílání připadlo 306 milionů). O rok dříve společnost utržila 327 milionů (reklamní vysílání 277 milionů). Čistý zisk meziročně vzrostl o 14 milionů na 24 milionů korun. Celkový obrat firmy včetně výnosů z postoupených pohledávek dosáhl 522 milionů (o rok dříve 353 milionů).

Meziroční srovnání není úplně vypovídající - mediazastupitelství loni zfúzovalo s brněnskou firmou RP Media, byť její výkony jsou na úrovni milionů korun. Čísla za rok 2020 jsou rovněž výrazně ovlivněna pandemií čínského koronaviru, kterou byl zasažen celý rádiový trh.

Pod Media Marketing Services rovněž spadá další mediazastupitelství Media Bohemia - Radiohouse. Jeho tržby se pohybují v řádu nižších stovek milionů korun.

MMS dle svých údajů obchodně zastupuje 54 regionálních a lokálních rozhlasových stanic (Blaník, Hitrádio, Fajn, Rock, Čas), sdružených v síti MMS Radio Network. Podle posledních čísel Radioprojektu za 4Q 2021 - 1Q 2022 mediazastupitelství MMS/Radiohouse zaznamenalo v uvedeném období poslech včera 1,686 milionu posluchačů.