Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Digitální agentura Marketup zvedla tržby o desítky milionů, zisk meziročně klesl Hráči dne

09:30, 24. 9. 2022

Doplňujeme dřívější informace o ekonomických číslech digitální full-servisová agentury Marketup za rok 2021. Firma, kterou vlastní Miroslav Král (vpravo) a Tomáš Ševčík (vlevo), loni utržila 242 milionů korun (včetně přefakturací). V meziročním srovnání to byl nárůst o 48 milionů. Tržby rostly v datových službách, videoprodukci a v produkčních službách. Čistý zisk naopak meziročně klesl ze 13 milionů na 2 miliony korun. Agentura dle vlastních údajů loni spravovala marketingové rozpočty klientů ve výši 411 milionů korun, což bylo o 29 procent víc než v roce 2020. Ke klientům agentury patřily/patří značky Axa, Komerční banka, T-Mobile, Xiaomi, Billa, Lego, Jablotron nebo Decathlon.