Módní vyhledávač/marketplace Glami, který spadá pod investiční skupinu Miton a který působí ve 14 zemích, má nového CEO. Stal se jím Ján Kešelák (foto), který ve firmě dosud působil jako chief revenue officer. "Jeho úkolem bude dotáhnout transformaci společnosti v přední platformu objevování módy založenou na hyper-personalizaci a umělé inteligenci," uvedla společnost.
"Obměna vedení koresponduje s krátkodobou a dlouhodobou vizí módního vyhledávače, jíž je v blízkém horizontu úspěšně dovršit integraci italského Stileo. Strategického hráče s 30členným týmem akvírovalo Glami letos na jaře a právě Kešelák se začlenění v rámci rozvoje marketingových a obchodních týmů věnoval. Má navíc zkušenost s předchozí expanzí Glami do sedmi zemí včetně Chorvatska, Slovinska a Pobaltí."
Zakladatel Glami a partner Mitonu Tomáš Hodboď povede nový investiční fond Glami Ventures. Glami Ventures investuje v prvním roce 5 milionů eur do umělé inteligence v e-commerce. Podpoří projekty pro snazší výběr a nákup zboží online a také projekty cirkulární ekonomiky. "Podpoře Glami se nadále budu věnovat z role člena boardu, zároveň budu pomáhat s hledáním strategických a investičních projektů v Glami Ventures," uvedl Hodboď.