Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Pro velké značky bude v Mindsquared nově pracovat digital media director Manko Hráči dne

Technologicko-mediální skupina Mind2Flo (Karel Komárek ml., Rockaway, Jan Galgonek) opět posiluje management, konkrétně v mediální divizi Mindsquared. Na pozici global digital media director přichází Radovan Manko (foto). Jeho úkolem bude koordinace nadnárodních aktivit a naplňování klientských potřeb globálních značek. Manko strávil 12 let ve Velké Británii, kde pracoval pro řadu mezinárodních značek včetně Yahoo!, Paramount Pictures, Swatch nebo Eurosport. Na pozici digital media director ve společnosti IPG MediaBrands měl na starost koordinaci a implementaci digitální strategie pro značku Lego na 20 trzích a 3 kontinentech.

Ve své nové roli bude Manko reportovat přímo CEO mediální divize Mindsquared, kterým se v srpnu tohoto roku stal Martin Králík. "Velké společnosti stále častěji stojí před výzvou adekvátně optimalizovat plán, nákup i vyhodnocování mediálních kampaní zároveň s náklady na jejich tvorbu a správu napříč trhy a regiony, a to i na různých kontinentech. Věřím, že díky Radovanovým bohatým zkušenostem z globálního byznysu jim budeme moci nabídnout komplexní a funkční řešení," uvedl Králík.