Mediální seskupení Euronova Group, které je silné zejména v Karlovarském a Plzeňském kraji, v loňském roce navýšilo obrat cca o 10 procent. Rostl zejména segment venkovní reklamy a regionální televize Zak TV.
Euronova Group podle hlavního majitele Radka Nováka (na fotce vlevo) v roce 2022 dosáhla celkového obratu 308 milionů korun. O rok dříve to bylo 277 milionů. Hospodářský výsledek před zdaněním činil 31 milionů korun.
Skupina rostla zejména v prodeji out-of-home reklamy, kterou zajišťuje agentura W & P Euronova. Její obrat překročil 73 milionů (2021 - 62 milionů). Hospodářský výsledek v OOH sektoru se meziročně zvýšil z 8,7 milionu na 14 milionů korun. V Zak TV se hospodářský výsledek zvedl z 2,6 milionu na 4,8 milionu. Rostl i segment polygrafie, tiskárna Matrix Media navýšila obrat ze 60 milionů na 70 milionů korun.
Novákova Euronova Group je silná hlavně v regionálním zpravodajství v západních Čechách. V Plzni kromě Zak TV, která vysílá ve dvou krajích, a zpravodajského serveru Plzen.cz provozuje také televizní stanici Plzeň TV. Loni spustila Ústeckou TV. Euronova rovněž vlastní rozsáhlou síť reklamních billboardů v Karlovarském a Plzeňském kraji, která by měla zahrnovat téměř 700 ploch (spojené dvě sítě Euronova & Partner´s a W & P Euronova), reklamní agenturu Korekt, agenturu West Media Communication atd. Rovněž vlastní tiskárny Matrix Media, Nava Tisk (50 procent) nebo Euronova.