Marketingová a technologická agentura CRUXO group získala peníze od tří investorů. Celkem téměř 20 milionů korun do ní vkládají Czech Founders VC, Presto Ventures a Zaka VC. "Společným záměrem jak zakladatelů tak investorů je umožnit českým a zahraničním e-shopům rozvíjet nový zdroj vysoce maržových příjmů – tzv. retailová média." Agentura se specializuje na e-commerce segment, tedy na monetizaci inzertního prostoru e-shopů a zároveň na zefektivnění reklamních výdajů prodejců v e-commerce prostředí.
"Reklama v masových médiích za posledních 20 let prošla transformací, kterou aktuálně začíná zažívat také reklama v místě prodeje. CRUXO je platforma, která zjednodušuje proces plánování, tvorby, zadávání, vyhodnocování a optimalizace online kampaní. Naši klienti tak zároveň efektivněji vytěžují vlastní reklamní prostor k propagaci výrobků svých dodavatelů. Výsledkem je nejen spokojenější zákazník, ale také vyšší návratnost investice do podpory prodeje, což znamená vyšší obrat a zisk jak pro dodavatele, tak i pro prodejce," komentoval co-founder a CTO CRUXO Matěj Novák.
Za startupem CRUXO stojí několik matadorů reklamního a retailového trhu - Michal Trunkát, Jan Galgonek, Matěj Novák, Petr Pavlík a Martin Švarc (všichni foto). CEO společnosti Trunkát působil více než 11 let na manažerské pozici v Procter & Gamble, Galgonek řídí mediálně-technologickou skupinou Mind2Flo a Švarc před časem šéfoval obchodu Seznam.cz.