Časopisecké vydavatelství Burda International CZ akvíruje online mediální dům Extra Online Media (EOM), který provozuje zejména bulvární web eXtra.cz.
Aktuální portfolio Burda International tvoří mezi jiným tituly jako jsou ELLE, Marianne, Svět ženy a Apetit. Pod EOM spadá kromě eXtra.cz web pro ženy a životní styl Lifee.cz, weby G.cz, Extralife.cz, OneTv.cz a také Toprecepty.cz, web o vaření a receptech. Burda International CZ je součástí BurdaInternational, která sdružuje globální aktivity německé mediální a technologické společnosti Hubert Burda Media s působností v 11 zemích.
Extra Online Media doposud vlastnili zakladatel a CEO Tomáš Kačena (25 procent) a investiční fond Pale Fire Capital (75 procent). Kačena zůstává ředitelem společnosti EOM a bude podřízen ředitelce Burda International CZ Petře Fundové. Burda International CZ a EOM budou nadále fungovat jako samostatné subjekty.
"Akvizice Extra Online Media dále posiluje naše online aktivity a zvyšuje zásah našeho publika oslovováním nových cílových skupin. Tato transakce velmi dobře doplňuje naše současné, dobře etablované portfolio značek se silným vlivem a dosahem v oblasti fashion a lifestylu a činí z Burda International CZ vedoucího hráče na trhu v segmentu online foodu. Jde o perfektní spojení obsahu," komentovala Fundová.