Mobilní operátor T-Mobile se po letech rozhodl změnit agenturu na výkonnostní online marketing. V pondělí 31. července vyhlásil příslušný tendr. Až doposud tyto služby pro T-Mobile zajišťovala agentura Marketup.
Objem zakázky ve výběrovém řízení by se mohl pohybovat v řádu desítek milionů korun, firma cifru nechtěla komentovat. V prvním kole T-Mobile osloví vybrané digitální agentury, které poskytnou své reference, a to včetně stávající agentury Marketup. S ní operátor spolupracuje od roku 2018. Výběrové řízení opět proběhne dle metodiky Férového tendru.
Budoucí spolupráce by podle zástupců T-Mobile měla zahrnovat výkonnostní online marketing s důrazem na vyhledávání, obsahové sítě a další relevantní formáty. Předmětem spolupráce nebude inzerce na sociálních sítích. Vítěze tendru operátor oznámí na podzim 2023, odevzdané projekty bude hodnotit tým eSales a Oddělení nákupu v T-Mobile. Tendr by měl být vyhodnocen do konce října tohoto roku s předpokládaným začátkem spolupráce od 1. ledna 2024.