Po letech růstu ekonomický výkon digitální agentury Marketup, kterou ovládají Miroslav Král (vpravo) a Tomáš Ševčík (vlevo), mírně klesl. Firma v roce 2022 utržila přes 228 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 14 milionů. Naopak čistý zisk meziročně vzrostl z 1,8 milionu na 4,3 milionu korun.
Pražská agentura v roce 2022 uspěla v tendrech společností E.ON, Datart, LMC a Mailstep. Zároveň zahájila spolupráci s Palmknihy.cz, rozšířila spolupráci s retailovými řetězci GrandOptical, XXXLutz a zavedla social selling v Komerční bance. K tomu byla potvrzena další spolupráce s AXA nebo ABB. Kupříkladu pro dodavatele energií E.ON zajišťuje Marketup od ledna letošního roku kompletní správu digitálních kampaní.
Naopak spolupráce Marketup s T-Mobile může letos skončit. Mobilní operátor v létě vyhlásil tendr na výkonnostní online marketing. V prvním kole jsou osloveny vybrané digitální agentury a to včetně Marketupu.