Menší celoplošná televize A11, která spadá pod mediální skupinu A11 Group, se od září zapojila do elektronického měření sledovanosti ATO. Tím pádem mění obchodní model - začíná prodávat na základě GRP (gross rating point, pozn. aut.) a opouští dosavadní pásmový ceník.
Základní cena jednoho GRP by se měla pohybovat okolo 4 tisíc korun. S novinkou souvisí i aktuální jednání A11 Group s externími medizastupitelstvími na českém trhu, jako jsou Media Club nebo Atmedia. Podle vyjádření zástupců A 11 by jednání měla vyústit v nějakou konkrétní dohodu v horizontu několika následujících týdnů.
Od poloviny září TV A11 nasazuje nové podzimní schéma, které se opírá kromě jiného o regionální zpravodajství; dopolední a odpolední zpravodajské bloky přinášejí aktuality nejen z Prahy, Brna či krajských měst, ale i menších obcí. Doplní je živé odpolední vysílání a vlastní tvorba, na níž se budou podílet i tváře vydavatelské divize mediální skupiny A11, pod níž spadá například časopis Mladý svět či bezplatný týdeník Náš region. Televize A11 tak nasadí pořady s Jaroslavem Duškem, miliardářem Pavlem Sehnalem, Tomášem Magnuskem nebo Zuzanou Bubálkovou.
"Divákům budeme přinášet živé odpolední vysílání, které momentálně nemá na českém televizním trhu konkurenci. Zpříjemnit s humorem chvilky u televizní obrazovky je naším hlavní cílem. Chybět nebudou rozhovory a show s osobnostmi ze světa sportu, politiky či kultury," uvedla Bára Štanglová, programová ředitelka TV A11 (na fotce s majitelem A11 Alešem Zavoralem).
Celé podzimní programové schéma prime time zde: