Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Mediální agentuře Wavemaker spadly tržby o více než čtvrt miliardy

09:24, 15. 11. 2023
Mediální agentury Aleš Borovan

Síťová mediální agentura Wavemaker Czech, která spadá do komunikační skupiny GroupM (britský nadnárodní koncern WPP), loni snížila byznysový výkon o stovky milionů. Nadále pokračovala v práci pro řadu velkých klientů z předchozího roku.

Firma pod vedením CEO Ondřeje Šimůnka v roce 2022 pracovala pro velké klienty jako Česká spořitelna, Mondelēz europe Services, Plzeňský Prazdroj, Beiersdorf nebo dm drogerie markt, stejně jako v roce 2021. Tržby Wavemakeru v loňském roce dosáhly 954 milionů korun. O rok dříve to bylo 1,22 miliardy (meziroční pokles o 266 milionů korun). Čistá ztráta ve sledovaném období činila 1,5 milionu korun (o rok dříve zisk 2 miliony).

V letošním roce Wavekamer pracuje nadále pro Colgate - Palmolive, Českou spořitelnu, dm drogerie markt nebo Savencia Fromage & Dairy Czech Republic. Společnost proto předpokládá dosažení nákupní obrat pro rok 2023 ve výši 1,3 miliardy korun bez DPH.