Módní vyhledávač/marketplace Glami, který spadá pod investiční skupinu Miton, expanduje na další zahraniční trh. V těchto dnech vstupuje Glami do Polska.
Polský tým Glami sídlí ve Vratislavi a čítá cca 20 lidí. "Cílem Glami v Polsku je stát je jedničkou na trhu v oblasti fashion a posilovat využívání umělé inteligence v módním odvětví." Glami.pl podle zástupců firmy nabízí více než 500 značek od 15 e-shopů, mezi které se řadí lokální i mezinárodní partneři, například e-obuwie, Modivo, Answear, Sportano, Spartoo a Remix.
"Plánem pro nadcházející měsíce je zapojit do naší technologické platformy další partnery a urychlit jejich růst. Tento krok je v souladu s dlouhodobou strategií Glami: vybudovat nejlepší a nejuznávanější online platformu pro objevování módy v Evropě," uvedl Ján Kešelák, CEO Glami Group. Polský tým funguje nezávisle, stále je však spojen s českým týmem, který řídí rozvoj a růst. Zároveň českým partnerským značkám a e-shopům umožňuje vstup na sousední e-commerce trh.
Glami působí na 13 národních trzích po celém světě. Dle svých údajů registruje více než 47 milionů návštěvníků měsíčně, nabízí více než 15 milionů produktů od více než 4600 e-shopů a 38 tisíc značek napříč trhy.