Největší mediální agenturou České republiky v roce 2023 se stala opět Knowlimits Group. Následovala OMD Czech a PHD (obě Omnicom Media Group). Vyplývá to z čísel žebříčku Media Agency Billings Rankings & Market Shares, který podle fakturovaných reklamních objemů sestavuje výzkumná agentura COMvergence.
Podle žebříčku měla Knowlimits v loňském roce billings ve výši 192 milionů dolarů (v přepočtu 4,264 miliardy korun), což představuje meziroční nárůst o 1,3 procenta. Celkem agentura v daném roce měla 145 klientů. Autor žebříčku, COMvergence, se zaměřuje na hodnocení výkonu a strategických schopností agentur a poradenských firem v oblasti marketingu.
"To, že se nám podařilo obhájit první příčku v nezávislém hodnocení COMvergence vnímáme jako obrovský úspěch. Současně je to pro nás potvrzení, že naše snaha neustále zvyšovat kvalitu poskytovaných služeb se vyplácí," tvrdí Markéta Dyllong a Petr Bažant (na fotce vlevo), managing partners Knowlimits. Na dalších místech žebříčku skončily OMD s billings o objemu 151 milionů dolarů (3,354 miliardy korun) a dvě agentury se shodným číslem 119 milionů dolarů (2,643 miliardy korun) - PHD a Essence MediaCom.
Knowlimits Group vlastní Jan Vidím ml. (na fotce vpravo; 50 procent), Rudolf Mihle ml. (40 procent) a Martin Kurzweil (10 procent). Skupina, kterou tvoří 13 firem, působí na trzích v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Itálii a v Rumunsku.