V divizi nezpravodajského obsahu vydavatelství Vltava Labe Media (VLM) dojde v září ke změně. Funkci publisherky nezpravodajského obsahu za tituly Vlasta, Receptář, Dům a zahrada, Kondice a Týdeník Květy nově převezme Michaela Bučková (foto), stávající šéfredaktorka značky Kondice. Současná publisherka Mirka Zlatníková VLM na konci srpna na vlastní žádost opouští.
"Michaela ve VLM působí již několik let a prostřednictvím své vlajkové lodi Kondice a Kondice.cz byla
součástí naší transformace z printu na online. I díky tomu bude moci uplatnit své zkušenosti v rozvoji dalších značek, které bude mít na starosti. Navíc za ty roky zná celofiremní strategii i firemní kulturu, proto jsem přesvědčená, že se v nové roli rychle zorientuje a bez problému se naladí na směřování a cíle celé skupiny,“ uvedla Jitka Afsahi, členka představenstva zodpovědná za nezpravodajský obsah, customer care, distribuci a marketing VLM.
Bučková doplní tým dalších publisherek VLM Petru Pistulkovou, zodpovědnou za lifestylové značky: Glanc, Gurmet, Koktejl, Kreativ, National Geographic, Story a Překvapení, a Michaelu Hruškovou, zodpovědnou za značky TV titulů a křížovek: TV magazín, TV mini, TV star, TV expres, TV Pohoda, Křížovkářský magazín, TV Pohoda Křížovky. Bučková i nadále povede značku Kondice z pozice šéfredaktorky.
V posledních několika měsících došlo ve VLM k několika manažerským změnám. Skupinu na konci července opustila ředitelka centrálního a agenturního obchodu Jitka Beranová, nově budou za jednotlivé týmy centrálního obchodu skupiny zodpovídat Afsahi, která povede obchod magazínových značek, a Petr Marek, člen představenstva zodpovědný za zpravodajský obsah pod značkou Deník a tiskárny, který povede tým centrálního obchodu Deníku. Tým online obchodu nově vede František Olbert. Z představenstva rovněž odešel Petr Bednář.