Do strategického oddělení komunikační skupiny Publicis Groupe nastoupila Soňa Procházková (foto) na pozici senior strategic planner. Pracuje například na projektech pro klienta Mondelēz a podílí se na přípravě projektů pro výběrová řízení napříč komunikační skupinou. Letos nově vytvořené oddělení, které vede Tomáš Preněk, tak má už devět členů. Procházková se v oboru pohybuje více než třináct let a do Publicisu přichází s mezinárodní zkušeností z Ománu a Kuvajtu, kde deset let pracovala pro agentury jako Havas, Zeenah nebo Ghaliah.
Strategické oddělení Publicis Groupe vzniklo letos na jaře spojením mediálních a komunikačních stratégů do jednoho týmu. Kromě Soni Procházkové do něj v posledních měsících nastoupili také Tereza Hulcká a Matyáš Kulhánek, oba na pozici junior strategic planner. "V současnosti strategické oddělení už do svých aktivit postupně zapojuje také využívání sofistikovaného AI nástroje, který pomáhá s přípravou kreativní strategie, na jehož testování má v Česku Publicis Groupe exkluzivitu," uvedla Markéta Ježková z Publicis Groupe.