Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Bývalý dlouholetý obchodní ředitel Mafry Otevřel má nový džob u konkurence, opět bude prodávat inzerci

Je to jeden z nejvýraznějších přestupů na českém mediálním trhu v letošním roce. Mediální manažer Jiří Otevřel (foto), který přes 22 let působil v Mafře, naposledy deset let jako obchodní ředitel (a současně sales strategy director), nastupuje na novou pozici u konkurence.

Podle informací Borovan.cz se Otevřel ode dneška stává obchodním ředitelem konzervativní skupiny SPM Media, kterou vlastní miliardáři Marek Španěl a Slavomír Pavlíček (viz rozhovor dole v odkazech) a pod který spadají tituly Echo24.cz, Týdeník EchoRádio ProstorEcho Prime, Hrot24.cz a řadu podcastů jako Echo Porada, Echo Pavla Štrunce nebo Pravda neexistuje?.

Nedávno na trh skupina vyslala obnovený magazín Hrot ve formě měsíčníku. Do SPM Media kromě výše uvedených médií patří také blogovací platforma Blogosvět a technologické studio Coolpany. Obrat celé skupiny by se měl pohybovat okolo 100 milionů korun.

Otevřel na pozici nahrazuje dočasnou obchodní ředitelku SPM Media Janu Štruncovou, která nastoupila letos v létě (psali jsme již dříve). Jeho nástup má demonstrovat vzrůstající ambice konzervativní SPM Media na českém mediálním trhu. Štruncová ve firmě zůstává. Ještě předtím jako obchodní ředitelka SPM Media působila Zuzana Tylčerová (zamířila do komunikace innogy). Na konci října rovněž z obchodního týmu Echo Media (spadá pod SPM Media) odešla Petra Feřtrová.