Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Mobilní operátor T-Mobile má nového ředitele marketingu, přišel z Mattoni Hráči dne

09:39, 2. 12. 2024

Novým ředitelem značky a marketingové komunikace mobilního operátora T-Mobile se od 2. prosince stává Michal Šlechta (foto). Střídá prozatímní šéfku marketingu Ivu Menclovou, která v týmu operátora nadále zůstává. Šlechta bude ve své pozici zodpovědný obchodnímu řediteli pro rezidentní zákazníky, Maximilianu Bellassaiovi.

Šlechta předtím pracoval šest let na různých pozicích ve společnosti Mattoni 1873, kde mimo jiné působil v roli marketingového ředitele v Česku a na Slovensku pro lokální i mezinárodní značky a v Rakousku i Maďarsku pro mezinárodní značky. Předtím sbíral v pozici brand manažera zkušenosti v PepsiCo, Sazce či v Pivovarech Staropramen. Svou marketingovou kariéru odstartoval v roce 2007 v Redbullu.